Slickedickprick

Onsdag idag. Halva lovet har gått, känns sådär. Har iallafall tagit mig upp till Dalarna efter allt skit som min dag innehöll. Börja med tjaffs med UL:s jävla fitt chaufför. Biljett automaten trasig. Gick till caféet och skulle fixa biljett där. Då funkar inte deras fucking kortläsare. Sen på toppen av allt så var tåget försenat i 40 minuter. Tog mig 3 jävla timmar att komma upp till Borlänge! Men när jag väl kommit upp så drog jag och mamma och käka på Max sen en runda på Kupolen. Något positivt med den dagen iallafall.

Idag var vi in och fika i Rättvik. Kolla lite på stan sen hem och åt sallad. Tog en sväng med sparken också. Körde mamma lite och hon skrek ju inte alls där i nerförsbacken ;) hahah jag höll på att dö! Det dåliga med dagen var att jag har insett att min kamera som jag fick i julas är helt stendöd. Skapligt lack på det. Får skicka in den på lagning bara. Nu ska jag fortsätta mysa lite med mamma!

Juste! Jag kom på att jag har ätit väldigt mycket skitmat den senaste veckan. Förra onsdagen åt jag på Max två gånger. Torsdag åt jag vanligt. Fredag åt jag en kebab. Lördag blev det grekiskt hämtmat. Söndag blev det Donken. Måndag en kebab igen och igår var det Maxdax igen. Jag spyr på mig själv nu när jag tänker hur mycket det är..

Mys nu! Chao


Kommentarer
Postat av: Veriz

HAHAHAH

2011-03-03 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0