Back on track

Nu var det längesen man blogga!

Snart har 2 veckor av lovet gått. Det betyder också 2 jobbarveckor. Vilket också betyder att det bara är 2 kvar. Sen är det bara att ta lugnt resten av sommaren. Åka till ön med mina tjejer. Ner till småland med pappa. Upp till dalarna med mamma. Bara massa mys. Ön är det jag ser mest fram emot måste jag säga! Kan inte bli annat än bra när tjejerna är med.

Dom senaste 2 dagarna har det vart kanon väder! Legat ute och solat lite men det är ju så piss svårt när man är hos pappa, man får typ flytta sig var femte minut för soljävlen inte kan stå still, sen vill man inte få skuggstreck rakt över magen så det slutar med att man ligger intryckt mot väggen och svettas. ´Ska försöka ta med nån till beachen imorgon så man kan steka ordentligt. Det ska ju trotts allt bli fint imorgon med ett tag sen ska det bara vara regn och tråk igen! Nåja, vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag in i duschen sen sova! Jobb imorgon (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0