Ska vi älska så ska vi älska på riktigt

Ännu en vecka gott och mitt bloggande blir inte bättre. Dåligt kan man tycka eftersom jag för det mesta legat framför datan hela dagar pga det underbara vädret som varit hela veckan. Men imorgon ska det bli fint igen! Och då drar även jag upp till stugan till mamma. Men först blir det jobb det sista för den här veckan sen träffa Linn lite och planera inför nästa vecka.

Hon och jag ska ju nämligen åka upp till stugan då och ha massa mys. Kolla nån match på dalicarlia kanske. Vilket återskapar otroligt roliga minnen! Speciellt det året då hon bodde med oss också. Hoppas på en lika rolig stund där uppe med henne nu som då och jag tvekar inte en sekund på att jag kommer få det! Man kan inte ha annat än roligt när man är med den bruden. Så nu jävlar längtar jag bra mycket till det!

Men ska vara lite social mot Linn på skype nu och spela lite Empire. Ska försöka uppdatera lite snart igen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



http://liiinnengberg.blogg.se/

Följ mitt råd och gå in och kolla på hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Linn

Klart vi kommer! längtar redan! <3

2011-07-06 @ 00:17:05
URL: http://liiinnengberg.blogg.se/
Postat av: Estelle

Fin blogg sötis!



Kolla in på min ---> Estelless.blogg.se



Hoppas du gillar den!



Kram !

2011-07-27 @ 16:13:22
URL: http://estelless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0