Bara för att liksom

Vad heter du? - Elin Larsson
I mellannamn? - Christina Vera
Vart bor du? -  Heby
Trivs du där? - Oftast
Brukar du läsa horoskop? - Nej
Har du körkort? - Nej
Äger du några converseskor? - yes
Favoritdjur? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder och kebab
Senaste konserten? - STATE OF GRACE!!!!!!!!!
Festar du? - Nja
Sprit, cider, vin eller öl? Allt går i förfan
Brukar du bli för full? - Det händer
Antal kuddar i sängen? -
Kan du baka bullar? - 2
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king?- Mcdonald's
Är du allergisk mot något? - Ganska mycket
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Ingen
Vad åt du till frukost? - Ägg
Hur ser du ut idag? - Snyggare än någonsin
Nästa mål i ditt liv? - Ta studenten och sen gå polishögskolan
Vad såg du senast på tv? - How I met your mother
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå"
Vem ringde du senast? - Mamma
Antal timmar sömn inatt? - För några
Sov du ensam? - Nej
Vad innehåller din favoritmacka? - Den var knivig

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag och linnsan
Såg dig gråta: Linn
Fick dig att gråta: My sisters keeper
Du gick på bio med: Viran, Kajsa och Frida tror jag
Du gick på stan med: Emma
Skällde på dig: Gordon
Skickade ett mail till dig: Facebook

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Varje dag, men älskar han ändå
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nej, Nej inte vad jag kan komma på neej (kungen)


SAKER

Tar du droger? - Ja, drar en lina innan jag lägger mig varje kväll
Vad är du mest rädd för? - Att jag ska misslyckas på polishögskolan och spindlar
Vart vill du gifta dig? - I en moské
Vad hatar du verkligen? - Idioter
Har du varit kär? - Ja
Har du ett jobb? - Sommarjobb
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja men inte alltid
Är du ett hälsofreak? - Inte i närheten


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Jag har chans på alla
Är du ensam nu? - Ja
Några piercings/tatueringar? - Öronen bara
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - irriterande låtar (I said boom boom boom)
Vill du gifta dig? - Hmm.. kanske vill när jag blir vuxen
Vill du ha barn? - Nej


FAVORIT

Rum i huset? - Mitt
Typ av musik? - Blandat
Månad? - Juni, juli och december


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Ja
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Alltid sjuk
Sagt "jag älskar dig"? - Ja
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Ja
kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej
Haft sex? - Nej


SENASTE

Låt du hörde: Kanye west - Can't tell you nothing (ringsignal)
Film du såg: Nån som gick på TV
Drink du köpte: Cola
Mat du åt: Kebabsallad
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit en korv därifrån
Människa du slog: Pappa på skämt
Längsta bussresa? Kommer inte på nån lång jävla bussresa
Irritation: Just nu att gordon ligger och drömmer och gör ljud ifrån sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0