Se så tjock du har blitt

Underbart med Söndag. Har haft en skitbra dag. Varit nere och gymmat. Cyklade 2 mil och sprang 45 typ och sen styrka på det. Känns fan bra! Dock cyklade jag en mil sen titta på innebandy sen en mil igen, lika med springningen. Fast kan ju låtsats att jag gjorde det på en och samma gång :D

Imorgon är det måndag och jag är ledig. Hur skönt är inte det? Ska ta mig ner på apoteket och köpa plåster för jag har lyckats få skavsår. Sen blir det att kila ner på gymmet med Mamma och Emma igen. Sen på kvällen ska jag ta och gymma lite med Alva också. Ska bli kul att träffa henne lite också. Blir ju inte så mycket av det längre.


I love you.

Hade en tjurig period idag också och det gick ut över dig. Vilket inte är med flit. Men är jag arg eller nått så går det oftast ut över dom som pratar med mig. Så förlåt gumman!
Nu på kvällen har jag suttit och skypea med Frida. Lyssnat på Köppäbävisan jag vet inte hur många gånger sen en massa andra gamla sköna låtar. Och sen Color Balls på det. Haha! Slog faktiskt nytt rekord. Inte slagit Fridas än men är bra nära nu. Har haft en bra söndag med andra ord.

-

Livet är så jävla orättvis vissa stunder. Varför är det så? Helt oskyldig och hjälplös. Gud väljer att ta fel människor.

Kommentarer
Postat av: elvira

lugnt älskling! love u. smickrande bild

2011-01-24 @ 09:38:20
Postat av: Frida

köppäbävisan&colorballs de är en äkta söndag de! <3

2011-01-24 @ 21:44:06
URL: http://fridasooder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0