Back to school

Skolstart idag. Calle snacka lite och så fick vi ett nytt schema. Idrotten flyttad till morgonen, vi går längre på fredagar och om dom hittar en svenska lärare så kommer vi ha det igen vilket jag inte hoppas på. För om inte så kommer vi sluta halv 12 ist för 15.30 vilket är en jävla skillnad och det skulle vara grymt skönt. Vi kan ju lika gärna köra svenskan i 2an när vi ändå inte haft någon nu. Vi får hoppas på det bästa! Efter skolan följde iallafall Veronica med hem. Skulle färga håret hennes. Eller några slingor. Gjorde ett försök till en blond slinga som jag hade förut ett tag men det blev väl sådär. Har en ljus fläck mitt på huvudet. Vet fan inte vad som hände där. Men tror inte den syns så jävla bra. Så det är saksamma. Hennes hår blev bra och det är huvudsaken.

Nu börjar det bli läggdags. O jag hoppas innerligt att vi slutar 11.30 imorgon! Annars får jag fan damp för nu har jag siktat in mig på det. Har också kommit fram till att jag ska sätta igång med träningen nu. Ska försöka ta mig ner nästa vecka sen köpa ett gymkort nu när det öppnar. Nu är det fart på fläsket som gäller! ;)
Veriiz

Frisör á la Elin.

Kommentarer
Postat av: veriz

Voff!

2011-01-27 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0