2 timmars gymmande

Återigen är jag helt kass på att uppdatera. Jag är alldeles för lat helt enkelt. Varje dag tänker jag ikväll ska jag skriva lite sen blir det kväll så skjuter jag upp det hela tiden och tillslut är jag alldeles för trött för att blogg. Men men ska försöka ta tag i det lite mer nu.

Idag är det den här underbara söndagen som betyder att det är skola imorgon. Blev väckt runt 11 av pappa. Gick upp och lade mig och titta på Lilo och Stitch på Disney Channel. Finns ingen bättre kanal tror jag! Runt 10 över ringer Emma och frågar om jag ska med henne och gymma. Så packa ihop väskan och drog mig ner dit till 1 ungefär. Börja med och springa lite eftersom min kondition är helt usel. Klarade typ 25 minuter sen vart det tungt så då lade jag av. Körde lite rygg och mage efter de. Sen stog jag på vibben resten av tiden känns det som. Körde varken ben eller armar. Eller jo ben vart det, för jag stog med böjda men när det blev som värst. Den minuten känns som den längsta jävla minuten i hela mitt liv. Det tog aldrig slut. Så jag får räkna med träningsvärk imorgon. Passar bra när vi ska va ute i verkstan och jobba, eller? Troligtvis inte. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen!

Juste, var en äldre man där med väääärldens sexigaste byxor. Chao

Kommentarer
Postat av: Frida

kollade du in den där äldre mannen med sexiga byxor eller? ;)

2011-01-16 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0