1987

Lördag idag. Fast klockan är två så jag kanske ska säga söndag.

Aja, i fredags var det fest hos Cassandra. Kändes lite sådär i början för jag hade så in i helvete ont i magen. Blev väl bättre sen men en mysig hemmakväll hade fan suttit bättre. Kan bero på att jag skulle upp så jävla tidigt också för att det var öppet hus på skolan. Men det var en upplevelse eller vad man ska säga. Vi kom hem runt tre och då slockna man direkt.. Upp vid nio nån gång. Borsta tänderna och drog på mig kläder sen fick mamma köra mig till skolan. Kändes ganska ovärt att vara där. Var skapligt jävla segt. Det är tur att man har Vera. Utan henne skulle nog skolan suga. Eller den skulle suga! Det är hon som sätter ljuset på min dag ;) Vi kan när vi vill. Öppet hus slutade vid 2 så då kom pappa och hämta mig och körde mig till mamma. Upp och böt om sen ner till sporthallen och kolla på innebandy matcher. Först damerna sen herrarna. Det var skapligt dåliga domare. Hade jag stått på planen och dom dömt så där hade jag dampat loss för det var så idiotiska domarbeslut osv. Nej usch sånt gillar jag fan inte. Jag börjar bli sugen på att spela igen. Får se hur det blir men tror jag börjar nu i sommar igen när dom drar igång med försäsongen. Skulle vara kul faktiskt! Sen är jag ju så jävla taggad på att börja med fotbollen igen. Längtar som fan till tisdag när det är träning. Sen hur det kommer gå är en annan femma. Vi får väl se som sagt! Nog om sporten och allt skit.

När mamma slutade jobba gick vi ner på ica och handla lite sen när vi kom hem slog vi på en film. It's complicated fick det bli för den gillar mammsen. Hade lite mys sen gick hon och lade sig. Så nu sitter jag och spelar Color Balls och lägger in låtar på ipoden som jag ska ha när jag gymmar. Blir lite roligare med musik i öronen. Men jag ska fortsätta med mitt spel för jag måste lägga mig om jag ska upp tidigt och gymma. Sen blir det gymma på måndag med eftersom vi är lediga. Suveränt skönt! Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0