PÄRON

Ännu en dag hemma så ska bara ta en liten grej..

Jag verkligen hatar när jävla bloggmänniskor ska in och kommentera "fin blogg", "söt blogg du har" osvosv. Sen när man kommer in på deras så har dom typ 60 kommentarer på varje jävla inlägg. Så lägg ner raggningen för jag vill inte läsa din blogg och kom inte med nån jävla kommentar om att min blogg är fin eller söt för den är så jävla äcklig den kan bli! Men jag fattar inte på mig skiten på hur man gör om så jag ödslar inte tid på det.. Ska fan inte ha nån blogg överhuvudtaget för jag skriver inget värt :)))))))))

Tack för en otroligt jävla dålig dag!

Eller lite.



CHAO MINA LOVERS :*


Kommentarer
Postat av: Frida

söt blogg gumman! ;)

(fast jag har inte många jävlar som kommenterar)

2011-04-27 @ 22:12:12
Postat av: Anonym

2011-04-27 @ 22:13:56
Postat av: Anonym

2011-04-27 @ 22:13:57
Postat av: Wessberg

Du ska blogga så att jag vet om vad som händer i ditt liv! :D

2011-04-28 @ 00:19:29
URL: http://jwessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0