I can't get enough

Kaaaaanon skön dag!

Gick upp tidigt imorse för jag var tvungen att duscha och raka benen innan man drog sig ner mot tegelvallen. Stog i kiosken kl 10 tills samlingen. Matchen gick väl sådär. Men kul hade vi efter iallafall med massa grillning och mys med laget. Kolla när haifen spela mot sala fast kollade inte hela. Fick mina underbara problem igen. Ska bli gudomligt skönt att slippa det här nån gång framåt!

Senare på kvällen bar det iväg mot frandsens! Mös lite och spela TP sen vidare hem till promoe och titta El Classico och chillade bara. Och nu sitter man här och har tråkigt.. Hungrig som fan är jag! Men ska ta och sova så jag orkar upp imorgon. Blir en heldag på vallen imorgon igen!

CHAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0