Jag är snygg

Du heter: Elin Christina Vera Larsson
Smeknamn: Ella/Bella fast inget
Låt som när du är ledsen sörjer till? Leva livet
Vad får du oftast komplimanger för? Mina bröst
Hur imponerar man på dig? Jadu...........
Brukar du skratta för dig själv? Alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? " Okej! Vad i hela friden!! "
Har du haft sex idag? Ja
Var bor du? Heby
Trivs du där? Vissa dagar andra inte
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vem ringde du senast?: Viran
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Har du en spritpenna?
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott? Ja men inte just nu
Antal timmar sömn inatt? vet inte
Sov du ensam? Nej
Brukar du komma i tid? Varje gång
Hur känner du dig nu? Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter? MUMS
Hade du en bra kväll igår? Kunde inte bli bättre!
Favorit dryck på morgonen? Öl
Vad saknar du? Min kärlek
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Andra
Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Göra allt som inte jag kan
Är du nöjd med ditt liv? Ja
Är du bortskämd? Enligt mina föräldrar ja
Vad gör du i morgon? Färgar mitt hår
Vad är det värsta du vet? Dåliga hårdagar, mens, uppsvällda vårtgårdar och utväxt
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
En speciell dag du minns: Dagen då jag blev född
Du samlar på: Gamla tuggummin
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min kompis som har cancer
När grät du senast? 28 augusti
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spendera allt på mig själv
Vad äter du helst? Kebab
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Neeej! Äckliga saker...
Vad dricker du helst när du är törstig? Rött bubbligt vin
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Varje morgon
Biter du på naglarna? Nej
Senaste inköp: Kondomer

Kommentarer
Postat av: elvira

hahahhaah du är för skön bruden!

2010-09-12 @ 11:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0