Torsdag

Dagarna bara rinner iväg för mig. Vet inte alls hur jag ska hinna med saker och ting. Morgonen började iallafall med att jag gick ner till tandläkaren vid 9 tiden. Blev så glad när dom kunde limma dit ena sidan igen. Men det var mycket krångel eftersom den har böjts mycket på dom här fyra dagarna. Drar dom för mycket flyttas tänderna och det vill vi inte! Men fick ett dåligt besked eller vad man nu kallar det. Hon fråga om jag drack mycket kolsyra? Jag tycker inte att jag dricker så mycket förutom kolsyrat vatten men det är ju kolsyra det med.. Måste iallafall sluta med det enligt henne. Mina tänder håller på och fräter och så försvinner emaljen osv. Fatta inte men fick ett tips att äta V6 efter varje gång jag ätit ;) så ska nog fortsätta med mitt vatten♥

Drog hem åt spagetti och köttfärssås. Hem till mamma och äter Tacos med henne sen nån timme efter så möter jag upp Viran så åt vi på busskiosken. Kebabtallrik is the shit! Hahah känner att jag ätit ganska mycket idag.. usch. + att vi mötte upp johanna och gick till ica och köpte godis. Alla köpte 3 godispåsar var. 3 napp påsar! Fyfan säger jag bara. Måste börja träna annars kommer jag se ut som jag vet inte vad om ett par år. Hemsk tanke!

Kvällen spenderades med Frida. Skulle ta moppen för en gångs skull men nej! Sätter mig på den och märker att det är noll luft i bakdäcket. Verkligen INGEN luft alls! Så jävla drygt. Inte funka hennes moppe heller så det var bara att börja gå. Jag känner mig verkligen lat för det var så in i helvete jobbigt. Satt där och snacka lite sen hämta Linn oss i hennes nya FINA bil ;) johanssons elektriska gamla bil. Hahah sköön! Kom hem och titta på idol med pappsen. Imorgon blir det in till Sala när pappa slutat jobbet. Han ska fixa pass så ska vi kolla om vi hittar några resor utomlands. Hoppas!

Nu blir det duschen och hata Elvira som lämna mig ensam i heby!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hör av dig någon gång så hittar vi på något! ♥

Jag vill inte att du försvinner helt ur mitt liv

2010-09-23 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0