Monday Morning

Sjukt segt det var att komma upp i morse. Vakna av att pappa kom hem och smällde i dörren. Han ringde till tandläkaren eftersom jag inte vågar! Fick tid inne i uppsala som önskat. Så det blev inget jobb för mig idag. Hur som helst så stack jag in vid halv 1 där nån gång. Sprang till tandläkaren fort som fan eftersom bussen var lite sen. Kom in där och så laga hon den på 2 ställen. Så nu känns allt bra igen. Skönt. Åkte hem på en proppfull buss. Kommer hem. Pappa ska åka och hämta mat. Fick inte köpa kebab................ fick bli en pizza. 

Nu sitter jag och håller på med min engelska uppgift. Suger stenhårt! Ska snart börja med svenskan också. Jag haaatar läxor. Jag hoppas för fan att det blir av i helgen!!!!!!!!!! Nu kallar läxorna igen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0