Ja jag älskar frågesaker och nej jag har inte tråkigt (seriöst!)

skriv en persom som..

..som du älskar av hela ditt hjärta - Mig själv
..som du saknar - Farmor!
..som inte kan leva utan sin mobil - Jag
..som är underbar - Det är väl jag?
..som du skulle offra livet för - ELVIRA
..som är den smartaste personen du känner  - Inte Elvira. Wessberg!
..som får dig på strålande humör - Elvira
..som får dig att le när det känns tungt - Elvira och Emma
..som är den omtänksammaste du vet - Elvira
..som är snygg - Jag
..som är osmart - Elvira
..som är en riktig vän - Wessberg
..som är din älskling -  Elvira
..som har stor plats i ditt hjärta -  Alva
..som är den galnaste du vet -  Elvira
..som är rolig - Elvira
.. som är snäll - Mamma
..som är den konstigaste du vet - Elvira
..som du vet älskar dig - Elvira och Mamma<3333
..som är dum - Jag 
..som du kan säga allt till - Elvira, Mamma, Alva och Wessberg
..som är en barndomsvän - Elvira
..som du har spenderat mest tid med - Elvira och Alva
..som du vet saknar dig - Ingen :(
..som betyder allt för dig - Elvira
..som du träffade idag - Alva
..som du tycker är söt - Wessberg

Kommentarer
Postat av: elvira

jag älskar dig Elin!

2010-09-19 @ 13:16:23
Postat av: Wessberg

Du är för söt vännen! Älskar dig!

2010-09-24 @ 21:41:25
URL: http://thewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0