Ännu en dag avklarad

Då var även denna dag på jobbet klar. Idag var det dock lite roligare. Finare väder men destu kallare. Frös hur mycket som helst men fick åka lastbil och vanlig bil ganska mycket så jag slapp vara ute. Nu låter det som jag har gjort mina sista dagar där. På lördag åker troligtvis pappa och jag till Turkiet. Fortfarande beroende på hans pass men det ska väl hinna komma. HOPPAS! Skulle vara så jävla skönt att komma iväg med pappa ett tag. Slippa kylan och bara kunna mysa med pappa... utan läbis :( saknar honom! Hade en hund runt mig på jobbet idag som var hur dryg som helst. En riktig jävla knähund.. jag brukar gilla att mysa med hundar men den där var extremt jävla jobbig. Vägra flytta på sig också! Var inte vad jag ville ha runt mig min sista dag. Känns nästan lite tråkigt att jag inte kommer vara där nå mer. Alla är så trevliga och pratar med en. Skitkul faktiskt. Enda jobbiga är att man måste upp så jävla tidigt på morgonen. Men det är smällar man får ta. Inte så jobbigt om jag tänker efter nu :)

Nu på kvällen har jag hunnit titta runt efter glutenlexikon på turkiska. Kan vara bra att ha med sig så man kan göra sig talförstodd där nere. Nu kanske jag stava fel men.. Sen senare har jag även hunnit ta en runda runt Heby med JP! Skönt att få prata med henne igen. Känns alltid som man kan prata om allt med henne. Vet att hon aldrig berättar saker vidare. Hoppas det blir något mer snart för hon är riktigt saknad♥




Nu ska jag ta och duscha. Har inte hunnit det än.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0