The night before

Nu är det en dag kvar.. Imorgon flyger vi iväg. Jag vet inte om jag är nervös. Jag är bara rädd för att bli bombad. Jag vet inte riktigt varför. Sökte på på google på flygplanet vi ska åka med och det var ett sånt som flög in i World Trade Center. Och eftersom jag är sån rädd liten människa så vart jag skit nervös när jag såg det där.. Förhoppningsvis ska det väl inte hända oss tycker jag. Men man vet ju aldrig? Jag ska snart sätta mig på cykeln och trampa hem till Elvira. Måste säga hejdå.. som sagt, kommer ju inte se henne på över en vecka.

Juste, var och luncha med mamma på haifen idag också. Mysigt värre.. ikväll kommer Emma och Jocke också. Kan det bli mysigare?


Älskar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0