En liten flicka som lämnat oss föralltid

Hela den här helgen har vart helt jävla värdelös. Det enda jag tänker på är att det är skola. Jag kommer ha så jäcla tråkigt. Ingen Vera. Inga skämt. Inga äpplen. Inget skratt. Det känns jobbigt. Låt dom här dagarna gå snabbt, snälla.

Vaknade upp vid halv 1. Datan på magen och Disney Chanel i fulll gång. Det är så det ska vara. Det är då jag mår som bäst. Speciellt när dom visar dom gamla programmen. Man känner sig så liten då. Då finns det inget att oroa sig för. Mamma och pappa fixar allt. Det är väl så det är? Iallafall när man är liten. Jag vill vara liten igen. Jag vill kunna sätta mig i mammas eller pappas knä och gråta ut och alltid få höra att det löser sig. Då bllir allting bra igen.
Nog om det. Ska in i duschen nu så jag är klar när viran kommer till heby. KEBAB DAGS!


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0