Angel in the sky

Det blev nå cepe häromdan så mitt inlägg publicerades aldrig. Orkar inte skriva om allt heller eftersom en del text försvann.. Jag var iallafall med Veronica i torsdags efter skolan. Titta på film och prata lite. Så mycke mer än det hände det inte.

Igår var det frida som tog hem segern. Hade lite mys med henne och titta på paranormal Entity. Vet inte riktig vad man ska säga om dom filmerna? Jag går inte på sånt skit. Ibland händer saker som man inte kan ha en förklaring till men att det är sådär tror jag inte ett skit på. Andar och sånt finns inte i min tanke.

Idag var det öppet hus på skolan så vi var tvungna att vara där och jobba. Började 10 och vi skulle vara där lite innan. Jag vakna av att mamma ringer halv 10. Tur som jag hade så skulle Emma köra in mig. Var hur segt som helst och jag hade världens sämsta dag känner jag.

DUSCH next

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0