NÄR JAG VAR BARN VILLE JAG VARA VUXEN , NU ÄR MAN VUXEN OCH VILL VARA BARN

Jag är hur glad som helst eftersom jag ska få träffa Wessberg i helgen :D Saknar henne enormt mycke!

Just nu har jag smällt i mig massa popcorn framför Tv:n. Ajax-Real spelar. Real leder med 1-0, kanon! Fast skulle hellre sett Ronaldo gjort det där målet. Eller Özil. Det kvittar. Men huvudsaken är att Real leder. Ska påpeka att pappa och jag har väldigt mysigt med tända ljus som luktar äpplen! Han kan pappa♥

Skolan idag? Hmm... Skaplig damp kan man säga. Och tyvärr så går det ut över Veronica. Förlåt för de! Men mitt tålamod var verkligen på botten idag. Hade sån jävla lust att bara slå hammaren i nåns huvud. Men förhoppningsvis så ska det aldrig behöva hända. Hoppas jag. Pappa har sagt vad jag gör för fel när jag sågar. Allt blir snett, verkligen allt. Resultatet är att jag inte håller sågen rakt? Det tror jag vad jag vill på. Blåsor är vad jag fått av den idag iallafall...

Nu är det spännande på fotbollen. Japp! 2-0 till real. Kanske jag skulle satsa på att bli kommentator? HAHA. Okej jag är tråkig. Har gjort upp en plan som jag ska göra på Veronica imorgon. Jag är för skön. Sitter och skrattar åt mig själv men det kommer ju säkert vara skit tråkigt bara för de. Chao amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0