Turk. Sverige demokrater. Älskar. <3 .

Inget bloggande igår. Var på världens sämsta fucking humör. Första dagen i skolan denna vecka. Busskortet funkade inte på UL. Äckel turk som körde. Säger att jag inte går i skolan när jag gör det. Fatta damp man hade på honom. Fan vad jag hatar honom. Snusk. Kommer till skolan. Knäcker ryggen. Allt går så jävla bra, fyfan vad jag älskar livet alltså. Irriterandes skit sak. Inge mer om den dagen nu tack.

Idag var det återigen skola. Hade pengar till dom där jävla UL turkarna. Måla hela fucking dagen. Regn på det. Myyyys pysigt. Ska skära av mig fingret så jag får vara hemma som alla andra gör. Nog om de.

Jag är på piss humör och det är pissväder så GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Malin

ooh, vilken charmig bild ;)

2010-11-02 @ 22:36:09
URL: http://malinpettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0