TONIGHT WE GONNA MAKE IT HAPPEN

Igår var det mina girls som gällde. Paranormal Activity 2 på bio i uppsala. Jag, viran och Kajsa. Filmen var väl bra men trodde fan att den skulle vara bättre. När skåpsdörrarna slogs upp hade jag både viran och Kajsa på mig. Hahah! Skärde skapligt i öronen när alla skrek. Juste, var nån tönt som gjorde ett get ljud när filmen blev tyst och då börja alla garva. Så jävla hul, haha. Kul att träffa brudarna iallafall. Puss på de!

Idag är det fars-dag och Emma är påväg till Heby. Hon har fått jobb så hon kommer bo här i veckorna. Så jag ska packa ihop mina grejer och flytta till mamma. Blir där en vecka sen kommer jag tillbaks. SAD SAD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0