Smile like you mean it

Det blev ingen bloggning igår. Hade inte ett dugg lust. Inte nu heller för den delen men skriver bara för att få ett litet inlägg iallafall.

Hemma från skolan idag. Värdelöst. Men känns skit jobbigt att gå i skolan när jag har såhär ont. Det är ofta jag har det och går ändå men det blir bara en pina. Måste få någon ordning på det här snart. Jag orkar inte ha det. Nog om det. Jag vill att snön kommer snart igen. Och att det blir JUL. Så jävla mysigt. Sitter och snackar med wessberg och fyfan vad jag längtar tills hon kommer hem. Då ska hon få så hon tiger!

Ska tugga en tablett till och se Andra Avenyn sen blir det sängen. Godnatt :*

Så jävla snygg människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0