Vera

Mors-dag och namnsdag..

Det finns en anledning till varför jag sällan är glad. Jag mår dåligt att se det jag ser. Ett barn ska aödrig behöva se en sådan syn som jag ser nästan varje dag. Nog med att jag är ett stort barn.. men jag är andå ett barn. Ett barn som inte klarar sig utan sina föräldrar.

Allt jag ser får mig att må dåligt. Alla kan inte vara så glada som dom ser ut att vara. Jag kan inte låtsas vara glad. Jag kan inte fejka ett leénde på mina läppar. Allt blir bara jobbigare och jobbigare. Jag trodde det bara blev bättre och bättre.. och jag hade fel. Min kropp orkar inte det här.


Kommentarer
Postat av: Wessberg

Jag finns alltid här för dig!

2010-06-01 @ 22:33:59
URL: http://thewessberg.blogg.se/
Postat av: Fireman

hjärtat<3

2010-06-06 @ 11:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0