Strong

Dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyys!!!!!!
Ska snart sätta mig i soffan med mamma och dippa lite grönsaker och äta ölkorv. Så ska det låta rullar för fullt. Livet är härligt !

Ska skriva lite kort nu för det var längesen. Idag hade vi hemstudiedag för dom nya sjuorna skulle upp och titta lite. Fick inte en ända uppgift så det var skönt det. Mer tid för att plugga på atomfysiken som jag har prov i nu i veckan. Sista provet sen är allt klart för min del. Ska bli hur skönt som helst. Lov är vad jag behöver just nu. Trött på allt. Orkar inte göra  nått fullt ut. Får ladda upp i sommar till gymnasiet. Blir det John Bauer, IT-gymnasiet eller Ösby? Vi får se helt enkelt.

Igår vara jag med den saknade och älskvärda Elvira. Träffades på ica för att köpa massa gott. Hon håller på att sluta men varje gång hon är med mig äter hon ( hennes ord. ) Så antar att det är jag som är tjockisen...? Men jag mår bra så varför hålla på massa med vikten! Aja, hem till viran för färgning av hår. Hon skulle färga runt som hoon blekte lite innan och sen i med den röda färgen. Resultatet blev... typ rött :D ! Tyckte lite synd där om viran men kunde inte låta bli att skratta... stackarn.

Nu står chipsen, grönsakerna, ölkorven, dippen och drickan på bordet! Så nu blir det att tjocka hela kvällen lång. Ska försöka skriva lite imorn för jag hann inte riktigt klart! Puss

I'm to strong for you.

Kommentarer
Postat av: eeeee

sluta du är inte tjock!! bara det att jag inte vill äta så mycket godis :D Älskling !

2010-05-22 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0