Söndag

Söndag idag. 2 dagar tills min kära syster blir hela 22 år. Har världens bästa present på gång men den får vänta till sommaren. Aja, idag var det seriepremiär för oss. Mötte Tärnsjö och vann med 4-2. Skönt de! Ska försöka ta mig ner på tisdag och träna. Måste ändå ner eftersom det är lagfoto då.

Igår satt jag och plugga nästan hela dagen. På kvällen orkade jag inte mer så mötte upp Viran och Johan på moppe. Åkte vidare ut till Frida för att plocka upp henne. Åkte ner till ica en snabbis innan det stängde sen var Viran tvungen att tanka. Vid tio tiden åkte vi iväg till Kråkslottet. Danne hängde också på. Roligaste där var väl när bilden stanna vid våra moppar och viran springer dit och skriker! Haha

Sen i fredags var det våryran och jag orkar inte skriva om den nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0