Rubrik #1

Okej.. nu kanske folk tror att jag typ misshandlar min hund. Men så är det inte. Visst han kan ha fått en smäll om han typ är jobbig men sen tittar jag in i hans ledsna ögon och får skuldkänslor direkt. Sånt klarar jag inte av så då lägger jag mig ner och pussar honom och säger förlåt och att jag älskar honom osv. Visst det låter jätte töntigt men det känns som dom fattar på nått sätt. Många säger " det är ju bara en hund ". Men det är så mycket mer. Det är ett LIV. Hahah nu ska jag inte överdriva. Men seriöst. Jag ser min hund som en liten människa. Och han är en del av min familj. Han är som ett syskon. Fast en hund. En älskvärd hund.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen med mamma. Imorn är det skolan som gäller! Puuuusssssss

Kommentarer
Postat av: E.B. ♥

vilken söt blogg!



allt bra? :-)

2010-05-19 @ 17:10:48
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0