Litet blir komplicerat

Haft 2 jävla pissdagar nu. Folk har fått lidit över de. Förlåt Malin och Jp!

Nu är jag skapligt arg. Bryr mig inte om vad vissa säger. Ska hem till pappa nu och sitta där ensam ikväll med Gordon. Mysigt

En annan sak. Nu låter det här töntigt men jag bryr mig inte ;)
Hundar är alltid snäll mot en. Det spelar ingen roll om du slår/sparkar eller retas mot dom. Alltid kommer dom tillbaks till en med en viftande svans. Det gör iallafall Gordon. Spelar ingen roll hur mycket jag skäller på honom, nyper honom i öronen eller kittlar honom. Alltid när jag kommer hem kommer han där med en fullproppad käft med saker och brummar och viftar på svansen. Hundar är en vän som aldrig sviker!


Jag älskar dig buffel!

Kommentarer
Postat av: Wessberg

NYP INTE GORDON I ÖRONEN! :O

2010-05-15 @ 22:37:05
URL: http://thewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0