Torsdag

Idag har det varit världens mysigaste dag! Emma och mamma var lediga från jobbet så det har varit soft för dom. Dagen började med att mamma stog och gjorde skräckljudet och låtsades hålla i en kniv, haha! Då gick hon och Emma ut å gick med gammelhunden medans jag fortsatte att sova. Runt tolv vaknade jag igen och då gick vi ut på balkongen och åt brunch ;) åt en sallad. Sen låg man kvar där ute till nästan halv tre. Det var så himla mysigt! Gick in och fixa mig sen gick jag och fixa rabarber sen ner på ica för att handla lite. Skulle köpa en melon också men feg som jag är vågade jag inte ifall pengarna inte skulle räcka. Kommer ju ihåg hur det blev för mig och Jp en gång i tiden. Hem och åt asgod mat med mamma ute på balkongen. Sen låg vi där igen ganska länge. Mamma tyckte jag var så lat så vi gick ut och gick en gång till. Gjorde as ont i röven från i tisdags men det blev skönare sen.. Nu ska jag ta och äta mammas goda rabarberpaj!

Och imorn blir det att mysa mmed wessberg!!!! :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0