Tisdag

Nu är vi inne på sista veckan i Heby Skola. Måndag var vi lediga och idag är vi lediga. Imorgon börjar vi klockan 2 och då sticker vi till Furuvik. Alla nior. På torsdag är det städning av skåp och lärarmatch sen på fredag SLUUUUTAR VI!!!!!!!!!!!!!!!

Idag vaknade jag av att mamma ringde och ville äta lunch tillsammans med mig. Så vi bestämde att vi skulle göra det runt 1. Runt halv 1 ringer pappa och säger att jag och en kompis ska komma till skolan så SVT Rapport får filma och ställa några frågor. Ringer Jp - nej. Ringer Malin - svarar inte. Ringer Joel - Nej vafan, jag har ju jobbar kläder! Besviken på honom.. haha. Jag gick iallafall mot skolan och mötte Jp. JAG BAD PÅ MINA BARA KNÄN men hon sa ändå nej den powerwalkarN. Så jag fick stå där på skolgården själv. Ann kom ut och ringde Madde som ringde till My men dom kom efter så jag hann bli klar. Det var kul men pinsamt och jag kan inte prata svenska. Det är vad jag lärt mig idag.

Nu hoppas jag på färgning av hår. Bye


Kommentarer
Postat av: Sofia

Cooolt ju! Kommer det sändas på tv? :D

2010-06-08 @ 16:02:41
URL: http://sofiasoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0