Hahah

Jag ska nog börja med lite saker som blev fel i förra inlägget! Det ska stå 16 år och inte 1 år sen 6. Det kan misstolkas, vilket jag själv gjorde nu när jag fick se det. Usch! Och att hon låg och klämde lät ju inte så mysigt heller, men det glömmer vi nu!

16 år nu och just idag, just IDAG, bröt jag av min första alvedon helt själv. Erkänn lite coolt? Jag är stolt iallafall! Aja, åt mat med mammsen och pappsen hemma hos pappsen. Sen sprang jag till mamma och hämta lite grejer sen vidare till Hanna för sminkning. Drog vidare till Ebba sen. Riktigt roligt var det till en början. Sen vet jag inte riktigt. Sett bilder på Mallan och mig som jag inte vet vart/när/hur dom togs? Läskigt det där. Jag gick iallafall ut med frida och mös ;) sen stack vi till lanet men blev inte insläppta.. Och jag mådde skit så jag drog hem till pappa. Gick och lade mig och somna direkt! Upp kl sex på morgon och in på toa.. Vidare till mamma för att hämta kläder sen ner 20 över 7 till ica för där står Kajsa och Kajsas morfar och väntar. Sen hämta Biran och in till stockholm. Shopping och lite sånt.

Nu tappade jag suget på det här skiten. Jag är 16 och hade en super bra dag så nu räcker det! Puss på ...
hihi ****Ler**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0