22 februari

Imorn är ingen vanlig dag för då är det min födelsedag! ;)

Har inte bloggat på länge och jag tänkte jag skulle göra det nu när viran nämnde saken. Mitt rum är typ klart nu iallafall. Ska bara upp nån spegel och några tavlor. Sen är det klart!
Kommer inte ihåg allt som hänt sen sist men jag, frida, kajsa, ellen och viran var in till Uppsala och kolla på bio och fira viran (som busa). Blev att titta på snabba cash. Den dög väl men drygt att den var så lång för jag var så jävla trött. Sen har jag ju vart i Leksand med Wessberg och kolla på hockey. Det var ju inte den bästa matchen men det var roligt iallafall!
Syster min har lämnat mig här hemma ensam för att vara i Thailand i typ 3 månader. Nu ska vi komma fram till det roligaste av allt..

Idag vid klockan sex mötte jag upp Hanna, Malin och Jp vid ica, så gick vi till wärdshuset. Vi firade mig lite i förskott :D Åt kebabtallrik som var hur stark som helst. Och cola har nog aldrig vart så gott som det var just idag. Aja, nu till det bästa, fick en tavla av dom med oss på som var hur fin som helst! Ramen älskar jag. Bilden var jag inte vackrast på men det skiter jag i. Den var bäst! Och nu ska den upp på vägen bredvid sängen ♥

Nu ska jag gå och knarka alvedon för jag har sjukt ont i magen. Hoppas det släpper tills imorn för jag har blivit fett taggad på kvällen hos ebba nu igen!  Hörs :*


I love you!

Kommentarer
Postat av: Malin ;)

aaw älskling, STORT JÄVLA GRATTIS! och ja, colan var riktig jävla god! haha sjukt törstig! du är bäst, älskar dig <3

2010-02-23 @ 10:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0