Värt blir ovärt

Skapligt pissig dag i skolan idag. 1 mattetal på matten. Ledig från datan för jag är klar med allt (:D) och sen har vi bara idrotten. Känns som om det var väldigt värt att åka in. Eller inte. Sen när inte Veronica är här på rasterna så är det inte alls lika kul............. suger stenhårt. Nej jag ska fan inte ta i. Det har varit lite kul. Men inte lika kul som när hon är här.

På fredag ska jag fan damma av skrillorna och åka lite med Frida om det blir som tänkt. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Ska väl hem och spela Hotell gyllene knorren. Så jävla roligt spel. Men det är fan svårt! Fattar inte hur småbarn ska kunna det när inte jag hinner med? Fast nu är jag fan grym på det. Jag ska fan se till så det blir 5-stjärnigt :D gogogogogogogogogogogoogogogogogogogogoogogogo......

Ska fan sätta på en film och vänta på bussen in till S-town där jag ska skaffa fram lite weed puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0