Äntligen jullov!

Blev inge bloggning igår. Hade världens jävla damp. Facebook böt profil automatiskt och den är skitful. Men dom bör tillbaks som tur va! Sen funkade det inte att logga in på blogg.se, jag var skitnära på att börja grina. HAHA! Inte min dag alls om man säger så. Den här dagen har vart bra än sålänge. Det ska väl inte kunna ändras nu heller tycker jag eftersom det bara blir bra saker ikväll. Ska äta kebab och sen har vi en fet jävla godispåse som väntar! Ska det svullas så ska det och vikt och sånt skiter jag i, och det gör bäst veronica också ;) Hahah lite skoj faktiskt.

Den här vecka som kommer blir det att vara hemma och ha mys eftersom det är jullov♥ Ska vara hemma och vakta postlådan eftersom jag kommer få 2 underbara brev hem. Ett brev med IG varning och ett om all frånvaro. Blir så jävla lack. Hur fan ska man kunna plugga på ett prov när inte fucking liber funkar?! Det förstår vi och blabla ni ska få göra om det och få ett häfte att plugga på istället blabla. Måste ni då skicka hem en jävla IG varning? Känner mig pissdålig då ju :o

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0