Harmoni

Jag följer inte strömmen så kommer inte svara på alla dryga och tråkiga frågor om sitt fucking liv och sånt shit. Mitt liv är alldeles för spännande och får bara delas med dom viktigaste ;) som idag.. jag tror jag har gjort bort mig. Fyfan vad pinsamt. ALLT är pinsamt idag men just det där. Sitter och drygar på lektionen och typ gör grisljud och äcklar sen kolla jag på telefonen.. Tror ni inte jag har ringt upp en jävel? FYFAN! Nog med att Frida och jag har varit super nära att skicka världens äckligaste bild på oss. Nu det här liksom? Jag orkar inte med mig själv. Kan ju hoppas att man slipper möta honom på ett tag. Men möter ju honom jämt när det har hänt nått. Så man får väl gömma sig bland hyllor och skit som vanligt!

Ointressant att läsa kanske men det flöt på bra med skrivningen just nu så då är det ingen mening att hindra det. Bara skriva av sig lite ni vet. Det där med känslor, tankar och sånt. Okej, nu är jag oseriös igen. Hemskt om folket tror jag är seriös med alla äckliga saker jag skriver. Mår dåligt bara jag tänker på det! Men nog skrivet nu tycker jag. Ska slå på en film sen lägga mig. Kort dag i skolan imorgon eftersom det är underbara fredag. Kvart över 11, sweeeet! Sen i helgen blir det väl Fridis tror jag :*


Coola brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0