H to the E to the B to the Y

Lördag. Sjukt härlig dag. Skulle egentligen städat mitt rum idag var det tänkt men icke! Vakna upp. Satt mig framför datan och snacka lite med Frida SÖDER ;). Runt 1 hoppa jag in i duschen och fixa mig. Sen till 2 stack jag, pappa och Gordon ner till torget. Sån här julmarknad var det. Eller julmarknad kanske man inte kan kalla det. Musik och barn som dansa runt granen och sen några lottstånd. Jocke kom också ner eftersom Emma jobba. Gick till prästhuset och drack glögg och pepparkakor. Eller inte jag men. Glögg luktar ju så himla gott! Drog till torget sen direkt och invänta lucia. Står och väntar på att höra hästarna komma. Kommer dom? Nej. Lucia och tärnorna kommer i jävla bilar. Mysigt.. Hästarna kommer sen när dom sjungt klart och då kör dom tydligen varvet runt "byn". Fint var det iallafall och det är kul att det händer nånting nån gång här i Heby. Man får var glad för det!

Jag ska ta och titta på lite film tills maten är klar. Sen vid halv sex kommer Frida hit och då bär det av till kyrkan för att se Lucia där. chaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0