Um bra rosé

Smulgrejen som är på rabarberpajen är nog det bästa jag vet. När det är lite bränt och så med lite vaniljsås. MUMS!

Nu blir det sista natten i stugan. Jag vet inte när jag kommer upp hit igen. Jag vet inte ens om jag någonsin kommer upp hit igen. Saker och ting är oklara och förblir oklara också. Men jag fortsätter att ha mitt leénde på högsta nivå.. Godnatt allihopa


I just need a bit more time.
Wanna hold you in my arms tonight.
I can't forget those bright blue eyes.
Can't forget the moment they met mine.
Please turn back the time.




Kommentarer
Postat av: Agnes

Man äter ju bara smulgrejen, det är så jävla GOTT!

2010-08-07 @ 13:26:12
URL: http://agnesfrandsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0