Time

Jag är happppy :D
 
Har precis pluggat lite med NO grejset. Blev mer plugg än jag tänkt men det är väl bara bra antar jag. Känner för en riktig plugg-helg. Måste jobba med SO arbetet. Känns som om jag står still med det just nu. Ska försöka bli klar med det så man slipper tänka på det. Nationella provet i matte var det sista idag. Nu är det bara det muntliga kvar sen kan man stryka matten också, skönt de.

I tisdags hade vi avslutningsfoto. Förvånad över att så många klätt ut sig. Kortet blev ju som det blev.. Skitsamma! Igår var det Novellmiddagen. Fick trerätters middag. Först nån macka med nå räkgrejs sen kyckling med ris och till efterrätt fick vi nått som jag inte kommer på vad det heter. Blåbärgreja. Smakade inte så gott men aja. Mysigt var det iallafall.

Krull♥

Kommentarer
Postat av: Mahahlin

gash, vi är snygga babe!

2010-04-24 @ 17:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0