Punkt

" Elin är en tjej som är så online som man bara an vara. Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook och andra forum. Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen. Kissie, Dessie och Paow är de självklara favoriterna. Livet utanför datorn är inte så spännande dock, fram och tillbaks till skolan och lite folköl och hångel på helgerna. "

Dagen har varit soft. Hade idrott första timmen sen bild och HK. Maten var god också. Sista timmen hade jag, Malin och Ellen det muntliga nationella. Det gick ju piss. " Malin: overkörjd. " stavning. Vi får se hur det blir med det !

Åkte moppe till skolan idag. Hämtade upp Jp sen upp till Malin, men Lisa hade tagit hennes. Efter skolan åkte jag hem sen direkt in till Sala. Köpte ett par nya skor. Sen hem direkt och på moppen upp till Malin. Skulle plugga men det blev ju inte så mycket gjort. Ner efter en stund och mötte upp Rebbi. Ner till tegelvallen för tt se Haif FFFFFF spela mot Vittinge. Var där ganska tidigt så jag åkte hem och åt lite sen ner snabbt igen. Precis innan åkte jag och Alva till ica och köpte polly. Min hjälm var snygg-snygg!

Nu räcker det för idag. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0