Lördag

Min bloggning är inte så bra men den ska bli bättre! De lovar jag.

Denna vecka har vart hemsk. Besökte olika skolor hela veckan. Malin skulle vart med men hon låg i en "allvarlig halsfluss" (malins ord). På måndag var jag på fyris och kolla frisörlinjen. Lite sugen på de för de såg skapligt roligt att leka lite med dockorna. Tisdagen vart de handel på ksk med Frida. Skabb skola! Efter de vart de lite fika sen bussen hem till heby och sedan vidare till Uppsala med Viran, Ellen, Frida, Amanda och Ebba. Gick till donken och åt sen en snabb titt på stan. Hem efter den där jävla mässan som jag var tvungen att gå på... Usch! Onsdagen blev de att kolla på samhällsprogrammet på fyris. De var värsta dagen. Fick gå på alla tråk lektioner. Spanska var en av dom. Torsdagen var Malin äntligen tillbaks! Sätter mej på halv bussen, men ingen Malin. De visa sig att hon va kvar i Heby. Hoppa av i gåvan och vänta på express bussen som Malin var på. In och kolla på barn och fritid på Katedral. Fick sluta tidigt så då vart de stan och käka lite sallad och så. Fredag blev de John Bauer och kolla på Hälsa och Idrott. Var ganska kul. Lite drygt att dom har 3 timmars lektioner bara. Men gym passet var kul! Veckan va inte så hemsk egentligen. De var bara onsdagen som var långtråkigt men annars vart okej.

Den här veckan gjorde så att jag fick en helt annan syn på allt. Mitt gymnasieval är nästan klart. Väljer mellan tre saker nu. Vi får se senare vad de blir. Är ju ett tag kvar tills man måste välja. 

Nej nu måste jag hjälpa pappa att duka. Hörs!


Saknar Danmark!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ska du välja? :)

2009-10-20 @ 20:30:40
URL: http://nolletttjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0