Pepparkakor

Har precis haft små söta grannar här. Dom kom med nybakade pepparkakor. Jättefina! Synd att man inte får äta.. dom ser riktigt goda ut!

Juste, igår hade vi innebandyturnering. Gick väl sådär för oss men för killarna gick det ju kanon! Synd att dom förlora finalen bara. Vi kom 2a i gruppen vilket är bra för att vara våran klass tycker jag.
Blev mycket skratt. Speciellt när lilla Jp studsar på golvet, stackarn. Roligt va de iallafall. Bra dag!

Ikväll ska jag väl hitta på nått med Söder. Blir säkert skoj! Får se vad vi hittar på. Nu ska jag kila iväg och fortsätta på mitt fina armband.


2 år gammal bild. Saknar!

Kommentarer
Postat av: elvira

Saknar den tiden :) <3

2009-11-28 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0