Trött

Har varit ner till badhuset en sväng med mammsen. Det gillas! Gick in i ångbastun en stund. Nån sa att de skulle hjälpa förkylningen lite men jag känner mig inte ett dugg bättre! Efter de tog jag en sväng till bubbel. Där jag träffa på Frida. Sen vart de en sväng in till ångbastun. De vart sjukt varmt. Kunde knappt dra in luft. Aja, tog några längder också. Varva faktiskt en kärring 3 gånger. Stolt! Fast hon stog ju stilla ett tag så.. Men men. Pappsen hörde av sig idag iallafall. Måste väl pallra mig dit snart igen. Har ju inte vart där sen i torsdags. Har inte pratat med honom heller. Måste berätta om mitt gymnasieval också. Han kommer klaga på min kropp men de skiter jag i. Vet att han vill mitt bästa men jag fixar de här.

Nej nu ser jag dubbelt. Börjar nog bli dags för sängen. Imorn blir de kafeterian med Jp! Och efter skolan blir de bad med viran. Mysigt värre.

Om jag var er skulle jag inte sätta mig i bubbelpoolen!

Mamma och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0