θ

Sitter och skriver lite på min novell hemma hos pappa. Går inte så bra. Fattar inte hur alla kan få sin att låta så jävla bra. Min blir det bara skit av. Skitsamma. Får jobba järnet med den hela lovet nu. Då måste den ju bli bra tillslut. Min koncentration på novellen är inte den bästa nu. Sitter och tänker på nyår, mina löften och laddar hem massa filmer. Laddat hem The Hangover. Den är så jävla bra, får aldrig nog av den. Sen några andra. Nu ligger The Grudge 3 på listan. Vet inte varför? Älskar att se dom men sen vågar jag inte gå ut själv i mörkret på veckor. Som sist när Alva och jag titta på The mirrors, var så jävla rädd för att titta i spegeln när jag var ensam hemma. Usch! Aja, den måste ses iallafall.

Mina nyårslöften:

• Träna mer
• Inte äta chips, godis, popcorn lr dricka läsk! (bara mineralvatten)
• Inte bråka med mamma och pappa
• Jobba i sommar

4 löften. 1 jag vet att jag kommer hålla. 1 jag måste hålla och ska hålla. 1 jag ska försöka hålla. 1 jag vill men inte kommer att gå och hålla. Vilket är tråkigt.
Nu blir det film tittande. Kan inte skriva när mina tankar är någon annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0