December

Engelska och Matte prov idag. Engelska och Matte prov imorgon. Blir dom sista proven innan lovet. Har ett no prov också. Fick reda på novell grejen idag. Nu är de bara att komma på nått bra att skriva om. Har kommit på en början,men den nämner jag inte för då vet jag att Viran tar den, haha!

Lovet börjar närma sig. Tre veckor kvar. Kommer gå fort. Julen har jag längtat efter ganska länge. Men vet inte om jag gör de längre. Kommer inte va som förut..

Beslutet jag tog var säkert inte rätt. De kändes rätt. Nu saknar jag dig som jag aldrig saknat dig. Men det är försent nu. Det jag sa skulle jag aldrig sagt. Men det gjorde jag. Jag förtjänar de här även om de gör ont.


Nu blir de plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0