091227

Nu är väl julen över kan man säga. Tänkte jag skulle sammanfatta lite kort om den.

Julafton: Vaknade tidigt hos mamma. Klockan var bara 4 så jag somna om. Gick sedan upp vid 10 och åt frukost med mamma. Emma kom också. Satt där och prata lite sen fick de bli julklapps utdelning. Mysigt. Sen gick Emma och jag till pappa för att fira resten av julen där. Mamma gick till jobbet. Kändes lite tråkigt.. Men men. Upp till pappa titta på Kalle Anka. Nästa år kan ju Pappa och Emma uppträda för dom kan ju varenda replik har jag märkt... Haha! Efter de fick pappa börja med maten medans jag kolla på Nu är det jul igen - filmerna och Emma sov. Älskar julmaten! Synd bara att man blir så jävla mätt på en gång. Blev att vi satt där vid matbordet ett tag, men det är mysigt med tända ljus och allt. Senare på kvällen var pappa bjuden till Camilla så vi gick dit. Emma och jag var lite roliga så vi sjöng julsånger när hon öppna. Satt där ett bra tag och snacka massa, lr jag lyssna mest. Tröttnade på de efter nån timme lr mer. Ville ju hem och öppna julklappar igen. Fick en tröja, en sjal, en parfym, godis, biobiljetter, tuggummi, björn borg trosor, gymkort, telefonkort, pengar. Har säkert glömt nått. Klockan 23 gick jag och mamma till kyrkan. Hur mysigt som helst. Fast tråkigt vissa stunder. Satt bredvid nån religiös man som sa amen på fel ställen och de gjorde mig skapligt irriterad! När de var slut mötte pappa upp mig så gick vi hem och kolla på film.

Juldagen: Låg och kolla på film hela dagen tror jag. Kommer faktiskt inte ihåg. På kvällen vart de att vara med Agnes, Alva, Hanna, Jp och Joel. Körde smsroulett. Skit kul men vissa personer ser inte de roliga i de och surar ner sig totalt. Dom vet inte vad kul är helt enkelt ;)

Annandagen: Vaknade vid tolv. Åt frukost sen klistra jag mig framför tv:n. Var ju Simpsons hela dagen! Från halv två till elva. Men orkade kolla typ 5 avsnitt sen hoppa jag in  duschen. Sen tillbaks till Simpsons. Vid kvart i sex gick jag, Emma och Jocke till mamma och käka tacos. Smarrigt! Sen satt jag vid datan hela kvällen. Lr jag träffa Ann-sofie i typ en timme. Satt på torget och snacka. Längesen. Kulkul.

Idag: Vaknade vid tolv idag igen. Skulle gymmat egentligen men var alldeles för trött för att gå upp. Käka frukost och nu sitter jag här igen... Mamma ska snart dra till jobbet så får se vad jag hittar på. Måste börja skriva min novell nån dag också. Får se hur den blir när den är klar.

Nu är det bara att börja tagga inför Nyår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer på nyår? =)

2009-12-27 @ 18:37:35
Postat av: Anonym

Vad händer på nyår? =)

2009-12-27 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0