091221

Måndag idag. Steg upp ur sängen klockan sju imorse för jag var tvungen att ta tio i åtta bussen till uppsala, tandläkarbesök! Dom sa att det var sista gången dom kallade mig men dom tog inte bort skiten jag har i munnen. Det måste sitta om jag ska ha fina tänder var det ända dom sa.. Efter de blev det jul shopping. Köpte julklappar för 800. Vart lite mer än jag tänkt mig. Men vad gör man inte för familjen ;) vart lite saker till mig också. Kläder till jul och nyår!

3 dagar kvar till julafton. Hur mysigt som helst. Snö och allt. Kan inte bli bättre. Får se vad man får i julklapp. Önskar mig inget så de blir kul och se vad dom hittar på. Hah. Längtar skapligt mycke nu. Jag kommer nog aldrig växa ifrån julen.

Ikväll kommer Viran. Får se vad vi hittar på för bus. Skräckfilm och godis hoppas jag på men de vet jag inte om viran hoppas lika mycket på. Får övertala henne på nått sätt. Nu ska jag slå in paket!

 
ξ♥..

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin du är:)<33

2010-01-16 @ 20:02:15
URL: http://everypartofme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0