Tillbaks till ruta 1

Ännu en vecka har gått. Nästan. Tiden går så in i helvete fort. Hinner inte med känns det som! Idag är det iallafall torsdag och det har fan vart en helt okej dag. Lite drygt med 3 timmars svenska bara. Ny lärare också, mums. Sällskapade med Viran och Kajsa på bussen hem. Hem fort och få nått i magen sen ska jag erkänna att jag spela lite color balls också ;) fan blivit beroende känns det som. Men iallafall.. hämta grejer hos pappa sen ner till gymmet med viran. Där var också Malin och Frida. Sprang på bandet ett tag sen cyklade jag och Viran 1 mil. Min bak kommer ha ont imorgon. Sen blev det en stund på vibben också. Så jävla skön! Vart väl ungefär 2 timmar där sen in och simma. Nu sitter man nyduschad och har tryckt i mig 3 bananer och det känns för jävla skönt! Nu jävlar ska det tränas. Behövs verkligen!

Nu vart jag jävligt taggad till imorgon helt plötsligt. Då blir det party med brudarna! Chao mannen

På tal om Chao mannen så skrev jag peace mannen till min nya svenska lärare. Kändes fan bra såå... Peace losers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0