I'm in Miami bitch

Sitter i skolan nu och väntar på att min kompis ska komma. Hon är ute på egna äventyr med Axel........ Skoja. Får hoppas att hon kommer snart för känner mig lite halvt mobbad när grabbarna snackar om snygga brudar osv. Känns inte som jag ska  ta mig in i den situationen. Sen är jag ju inte på världens bästa humör idag heller. Har sovit 2 timmar inatt, 4-6. Känns i hela mig att det blivit lite sömn. Är fan förståligt att jag är på det humör jag är på! Så shit på dig för jag bryr mig inte.

Och nu är det bara att ladda om för 3 timmars svenska, yeah!

Snyggingar :*

Kommentarer
Postat av: veriz

Ja utan dig skulle inte skolan vara detsamma du!

Vi har så grymt kul hahaha.

Puss <3

2011-01-28 @ 09:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0