06/02-11

Idag är det ingen vanlig dag för det är bästa Veriz födelsedag. GRATTIS! Du ska veta hur glad jag är att du går bygg för det skulle fan inte vara detsamma utan dig. Skulle inte alls skratta så mycket som med dig. För RL är ju inte den skämtsamma typen ;) men som sagt, hade inte du gått där hade jag vart mobbad ensam så det är skönt att du är med mig! Jag är sämst på att skriva fina saker och jag har inte haft tid och skriva upp allt i Word först du vet, haha så det blir lite dåligt, men förhoppningsvis vet du vad jag tycker om dig! Puss :*


Bara för att du ser sådär lite smått gullig ut.


Sen måste jag gratulera Wessberg som fyllde 16 igår!



Igår var det Viran som gällde! Skulle fira hennes dag. Folket var jag, viran, frida, sofia, kajsa, johanna, ellen och rebbi. Käka sallad och prata för det mesta. Dansa och sjöng lite sen hände inte så mycket mer. Roligast på hela kvällen var nog när vi skulle sova. Ringde till Heta Linjen och ja det går inte att förklara. Lyssnade på inspelningen och jag börja skratta skitmycket när jag var ensam hemma. Det förklarar nog en hel del. haha! " jag ligger i sänghen ". Skön! Tack för den här kvällen tjejer och fler ska det bli! Bilder kommer sen om Sofia lägger upp på face ;) chaaaaao


Kommentarer
Postat av: Veriz

Åh tack gumman!

Det var gulligt skrivet ;)

haha



Vi är dom som är dom ;)<3

2011-02-06 @ 20:13:51
Postat av: elvira

Gratulerar!

2011-02-07 @ 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0