Everything changes

Dålig uppdatering igen!

Dagarna flyter på bra nu lär jag säga. Två dagar till sen är det lov! Underbart skönt. Inväntar fortfarande snön så får hoppas den kommer nu. Sitter nu och pluggar till provet jag har imorgon. Innandess var det gymmet som stod på schemat. Känns ungefär som det är de mina dagar består av. Inget intressant med andra ord. Men på lördag då jävlar! Blir det suit up med mina brudar!!!! Galet bra. Sen måste jag försöka stämma in en träff med Linnsan som det var alldeles för längesen som jag träffa. Saknar dig vännen!!!
Nu ska jag plugga det sista sen sova. PUSS
Eller jag avslutar med att jag har kommit in i en djup deppression.. Nu vet nu det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0