Kebabrulle Kebabrulle Keeebabrulle

Blev hemma från skolan idag med. Lika bra det så jag kan köra imorgon igen! En dag sen lov, skööönt. Men vet inte vad man ska hitta på. Måste göra nått annars blir jag lika uttråkad som jag är nu. Skapligt jävla drygt. Man får väl åka på nån shoppingrunda och nå annat skit.

Idag då. Inte ett skit har hänt. Legat i sängen och tittat på Våra Bästa År. Var ut med Gordon på gården en snabbis. Tittat på BB och försökt lite med liber. Ska väl gör klart det om en stund så man får det gjort. Sen äta den goda kycklingchilivipsen (hur det nu stavas?) och sen ner på träningen! Ska bli sjukt skönt att få träna på nått sätt. Skönt att man har kommit igång igen och förhoppningsvis gå ner några kilon!

Nu ska fortsätta titta på min kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0